9 вересня 2016 р. в м. Одесі вперше пройде експертний семінар Сергія БОЙКА, ТОП-менеджера компанії-лідера ринку телекомунікацій України, в рамках Всеукраїнської конфереції «Telecom Ukraine 2016». Організатори Конференції провели інтерв’ю зі спікером та дізналися деякі подробиці стосовно ідеї та змістовного наповнення майбутнього семінару.
– Що стало стимулом для проведення семінару та як давно у Вас з’явилась ця ідея?
«Я дуже багато зустрічаюсь з колегами – менеджментом провайдерів та операторів телекомунікацій – і під час таких зустрічей ними неодноразово піднімалися питання консолідації. Однак розуміння консолідації у колег зводилось лише до продажу бізнесу, хоча це один з декількох шляхів консолідації. Саме тому я пообіцяв декільком колегам провести зустріч, на якій могли б поговорити про мету консолідації, шляхи (способи) консолідації, обговорити можливості об’єднання операторів як спосіб підвищення прибутковості бізнесу кожного з них.Тому, виконуючи цю обіцянку, і прийшла ідея семінару на Конференції в Одесі».
– На чому саме буде зосереджена Ваша доповідь?
«В першу чергу, я зосереджусь на аналізі існуючих типів консолідації, окремо зупинюсь на перевагах та недоліках кожного з них. Наведу приклади, планую розповісти чому зміна організації виробництва і надання послуг вигідніша ніж «гра на унікальність» та розповім чому під час консолідації необхідні зміни у менеджменті».
– Чи очікуєте Ви палку дискусію під час семінару?
«Сподіваюсь, що слухачі приєднаються до дискусії, озвучать власну точку зору, можливо дехто побажає поділитися своїм позитивним чи негативним досвідом укрупнення власного бізнесу. Обмін думками – це теж консолідація, консолідація поглядів».
– Чи будуть Ваші поради доцільними для інших сфер бізнесу?
«Я вважаю що знання та досвід у менеджменті (тобто у управлінні бізнесом) – є універсальними, та можуть бути використані всюди, де є організація праці хоча б трьох людей. А якщо серйозно – то, так, вважаю що багато порад, що базуються на власному досвіді, можуть бути використані майже у всіх сферах бізнесу».
– І все ж-таки, чи існує ідеальний рецепт успішної консолідації?
«Чітко визначена мета консолідації, справжнє бажання власників бізнесу збільшити свої прибутки, професійний менеджмент, що має досвід консолідації – от і весь рецепт успіху. А от які помилки трапляюся у реалізації такого рецепту, на що треба звертати увагу – про це вже докладно поговоримо під час зустрічі на семінарі, до речі – чекаю на питання, які цікавлять учасників, для підготовки змістовних відповідей».