Мабуть, кожен погодиться з тим, що краще один раз спробувати, ніж десять разів почути. Але ми все ж маємо Вам розповісти про наш перший досвід проведення телеком-воркшопу «Антигравітація», що проходив в Одесі 9 вересня під час #TU2017.

Ідея проведення першої експериментальної гри «Антигравітація» виникла досить спонтанно і ми вирішила ризикнути – спробувати абсолютно новий та нетиповий для конференцій формат.

Першим етапом гри стало попереднє інтерактивне опитування телеком-спільноти щодо проблем, які існують на ринку та заважають йому розвиватися. Нагадуємо, що протягом десяти днів усі бажаючі мали змогу не лише відкрито або анонімно проголосувати, а й пропонувати власну тему для обговорення. Скажемо відверто,  результати голосування нас не здивували. Ось так виглядають ТОП-5 питань, що набрали з найбільшу кількість голосів:

– питання «Як замінити жорсткий демпінг на “маркетингові смаколики”?» отримало рекордні 50 голосів;

– 32 людини проголосували за питання «Гігієна ринку: що нам дасть знищення “чорних гравців” та відбілювання “сірих провайдерів”?»;

– питання «(Не)єдиний телеком-медіа-регулятор: чи потрібен один конвергентний незалежний регулятор індустрії?»  набрало 19 голосів;

– На четвертому місці опинилося питання «“Маленький провайдер”: маленький за розміром або за розумом?» та отримало 14 голосів;

– 9 голосів отримало питання щодо дерегуляції «Самі собі (не)господарі: чому провайдери більш охоче йдуть на поклон до держави, аніж саморегулюються?»;

– а проблема існування “сором’язливих провайдерів”, що приховують реальну кількість абонентів, набрала лише 5 голосів.

А тепер найцікавіше – другий етап гри

Уявіть, перший день конференції, четверта година по обіду, закінчення смачного кава-брейку. Здавалося б, всі вже вдосталь наслухалися розумних та корисних промов/виступів/дискусій. І тут в сьомому конференц-залі починається щось дивне та незрозуміле: по периметру зали хаотично розміщені фліп-чарти з різнокольоровими маркерами; Сергій Бойко, ведучий гри, загадково посміхається; а Тетяна Попова, Олександр Баранов та Віталій Нікітенко, не дочекавшись офіційного старту гри, вже охоче примірюють ролі непідкупних та справедливих журі.

І ось Сергій Юлійович розпочинає гру з доволі незвичайної поради – пригадати дитинство – час, коли будь яка проблема для нас мала легкий і інколи фантастичний розв’язок. Далі ведучий назначив лідерів чотирьох команд, які повинні будуть виконати три основні завдання гри:

  1. Сформувати команду.
  2. Разом з командою скласти реальний план дій бізнесу, держави та суспільства для вирішення певної проблеми.
  3. Презентувати результати командної роботи.

А тепер найцікавіше – наші команди, що погодилися взяти участь в експерименті та увійти в історію, як першопроходці першого глобального телеком-воркшопу «Антигравітація»!

 

Команда №1 «Інь Янь»

Гасло команди: «Кручу-верчу, распутать хочу»

Лідер команди: Валерія Дяченко

Гравці команди: Вікторія Трощенко, Анна Новак та Наталія Чудовська

Питання команди: «(Не)єдиний телеком-медіа-регулятор: чи потрібен один конвергентний незалежний регулятор індустрії?» та «Самі собі (не)господарі: чому провайдери більш охоче йдуть на поклон до держави, аніж саморегулюються?»

 

Команда №2 «Градієнт»

Гасло команди: «Чесний бізнес – запорука успіху»

Лідер команди: Олександр Федієнко

Гравці команди: Антон Дюрингер, Олександр Усачов та Олексій Леваненко

Питання команди: «Гігієна ринку: що нам дасть знищення “чорних гравців” та відбілювання “сірих провайдерів”?»

 

Команда №3 «Крєндєля»

Гасло команди: «И биться сердце перестало»

Лідер команди: Вадим Сидоренко

Гравці команди: Елліна Шнурко-Табакова, Андрій Булавін та Євген Василенко

Питання команди: «Як замінити жорсткий демпінг на “маркетингові смаколики”?»

 

Команда №4 «Premium»

Гасло команди: «Progressive»

Лідер команди: Олександр Арутюнян

Гравці команди: Євген Даниленко, Валентин Шевчук та Анатолій Пятніков

Питання команди: «“Маленький провайдер”: маленький за розміром або за розумом?»

Тепер Ви знайомі з нашими героями, слідкуйте за нашими публікаціями та дізнайтеся які практичні кейси запропонувала кожна з команд. Ви будете вражені, адже кожне з рішень цілком реально втілити в життя, ну окрім чотириденного робочого тижня 😉