Від 12.02.2021 р. №2575

 

Голові Комітету ВРУ з питань

економічного розвитку

Наталусі Д.А.

 

Щодо проекту Закону України

«Про внесення змін до Закону України

«Про оренду державного та комунального

 майна» (щодо розташування технічних

засобів телекомунікацій)» (реєстр. № 3410 від 29.04.2020)

 Шановний Дмитре Андрійовичу!

 Асоціація «Телекомунікаційна палата України», яка є об’єднанням провідних постачальників конвергентних послуг у сфері цифрових комунікацій, що створене з метою саморегулювання, сприяння розвитку в Україні сфери цифрових аудіовізуальних послуг, цифрових медіа та Інтернет, звертається з приводу наступного.

У Верховній Раді України 29.04.2020 зареєстровано проект Закону України «Про внесення змін до Закону України “Про оренду державного та комунального майна” (щодо розташування технічних засобів телекомунікацій)» за № 3410 (далі – проект Закону), а також 2 лютого 2021 року його внесено до порядку денного п’ятої сесії Верховної Ради України дев’ятого скликання.

Прийняття вказаного проекту Закону підтримується Асоціацією, оскільки він забезпечить укладення лише договору з доступу до інфраструктури відповідно та з урахуванням положень Закону України «Про доступ до об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж» між операторами, провайдерами телекомунікацій та власниками (володільцями) інфраструктури, що перебуває в державній та комунальній власності, або майна, що належить Автономній Республіці Крим, для розташування технічних засобів телекомунікацій для надання телекомунікаційних послуг.

Крім того, саме його положення спрямовані на виключення ситуації, коли один об’єкт нерухомого майна державної чи комунальної власності, який використовується оператором, провайдером телекомунікацій для розташування технічних засобів телекомунікацій з метою надання телекомунікаційних послуг, може бути предметом двох різних договорів з різними суб’єктами, а саме, зі структурним підрозділом Фонду державного майна України та власником (володільцем) інфраструктури об’єкта доступу, що, відповідно, також призводить до стягнення подвійної оплати, а саме, орендної плати за договором оренди, а також плати за доступ для розташування технічних засобів телекомунікацій за договором доступу.

Враховуючи вказане, Асоціація звертається з проханням підтримати проект Закону та сприяти його якнайскорішому винесенню у зал засідань для прийняття у першому читанні. 

 З повагою

 Голова Ради Асоціації                                                   Т.В. Попова

 KPI_TelPU2021#1