3.1. У разі розробки підтримувати законодавчі зміни щодо інституційно і фінансово незалежного регулятора в сфері електронних комунікацій та медіа, що збалансовує інтереси операторів/провайдерів та користувачів, а також втручається в ринкові процеси тільки в екстрених ситуаціях.

3.2. Підтримувати визнання регуляторним органом та Антимонопольним комітетом України існування проблеми антиконкурентного пакетування послуг, демпінгу та/або крос-субсидування між мобільним і фіксованим ринками та підтримувати вжиття заходів, направлених на ліквідацію такої практики постачальниками послуг.

3.3. Підтримувати усунення податкової дискримінації серед операторів фіксованого ШСД.

3.4. Підтримувати запровадження державою єдиних стандартів використання цифрової інфраструктури, їх гармонізацію з міжнародними стандартами та  забезпечення рівних умов ведення бізнесу для вітчизняних та іноземних постачальників цифрових послуг.

3.5. У разі розробки та прийняття змін до Закону «Про рекламу» забезпечити рівні умови для розміщення реклами як у ЗМІ, так і в Інтернеті.

3.6. Сприяти посиленню кримінальної відповідальності за нелегальне розповсюдження контенту (піратство) та недопущенню випадків безкарності правопорушників (внесення змін до статті 176 Кримінального кодексу України). У випадку прийняття Закону «Про медіа» сприяти розробці та впровадженню підзаконних нормативних актів щодо прозорості інформації про розмір абонентських баз провайдерів програмної послуги.

3.7. Взяти активну участь в організації органу співрегулювання у разі прийняття проєкту Закону «Про медіа» (у разі його передбачення на рівні цього Закону).

3.8. Ініціювати створення Робочої групи за участі представників, зокрема, НКРЗІ, АМКУ, Мінцифри  щодо впровадження практики дзвінків на будь-які мережі шляхом усунення різниці між вартістю дзвінків onnet та offnet.

3.9. Сприяти наданню прийнятної узагальненої податкової консультації щодо незастосування РРО при отриманні коштів через небанківські платіжні системи, яка підтвердить існуючу позицію, коли РРО операторами не застосовується. А також сприяти змінам до законодавства (у разі підтвердження необхідності).

3.10. Сприяти прийняттю узагальнюючої податкової консультації з метою збереження існуючого порядку сплати податку на репатріацію, а саме агентом, а не користувачами-провайдерами.