Згідно з результатами дослідження аналітичної системи ВОЛІ, глядачі найбільше дивилися пізнавальні, інформаційні та фільмові канали.
Кіноконтент користується величезним попитом у телеглядачів. Серед найбільш популярних фільмових телеканалів ─ FOX, ВОЛЯ CINE + HD і АМС. АМС дебютує в рейтингу телеперегляду і поступово збільшує аудиторію своїх шанувальників, через всього 4 місяці після старту ексклюзивної трансляції в пакетах компанії українською мовою.
─ Для нас рейтинг телеперегляду – це, перш за все, можливість дізнатися, що дивиться наш абонент, які канали йому цікаві і якого жанру. Виходячи з переваг телеглядачів, ми приймаємо рішення по контентній політиці і вибудовуємо рівні умови співпраці з правовласниками. Наприклад, за підсумками першого півріччя перше місце в жанрі музичних каналів розділили Music Box UA і M2. Ми прийняли рішення надати їм спеціальні умови трансляції в наших пакетах, ─ говорить директор з маркетингу компанії ВОЛЯ Вікторія Цомая.
ВОЛЯ формує свої аналітичні звіти на основі даних, які одержує через зворотні сигнали обладнання доступу до цифрового телебачення більш ніж в 18 містах України з населенням понад 50 тисяч осіб. Враховано інтереси телеглядачів з понад 35 тисяч домогосподарств. Сьогодні абоненти компанії дивляться більше 150 каналів.
Моніторинг телеперегляду ВОЛЯ проводить регулярно. Результати використовуються для підвищення якості послуги, а також поновлення пакетів телепрограм з урахуванням переваг абонентів.