Від 21.05.2021 №2599
Кабінет Міністрів України
Служба безпеки України
Щодо практичного виконання рішення РНБО
Асоціація «Телекомунікаційна палата України» (далі – Асоціація), що об’єднує учасників ринку, які надають послуги доступу до мережі Інтернет, а також послуг доступу до перегляду телевізійних програм, звертається з приводу наступного.
Асоціація діє в інтересах своїх учасників, які потребують роз’яснень щодо виконання Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 14 травня 2021 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», яке введено в дію Указом Президента України від 21 травня 2021 року № 203/2021 (далі – Рішення РНБО).
Так, відповідно до Додатку 2 вказаного Рішення РНБО, зокрема, передбачається заборона Інтернет-провайдерам надання послуг з доступу користувачам мережі Інтернет до ресурсів/сервісів сторінок у соціальних месенджерах: “facebook.com/webmoney”, “twitter.com/webmoney_ru”, “telegram.me/webmoney” та facebook.com/qiwirussia”, “instagram.com/qiwi_russia”, “twitter.com/qiwirussia”.
Відповідно до висновків експертів та технічних фахівців, блокування вказаних URL-посилань можливо лише у разі блокування всього домену, що матиме негативні наслідки у зв’язку з повним припиненням доступу до ресурсів Facebook, Twitter, Telegram та Instagram
Відповідно до пункту 3 Рішення РНБО, Кабінету Міністрів України разом зі Службою безпеки України доручено забезпечити реалізацію і моніторинг ефективності персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій).
Враховуючи вищезазначене, з метою забезпечення практичної реалізації Рішення РНБО, просимо роз’яснити порядок його виконання в частині заборони Інтернет-провайдерам надання послуг з доступу користувачам мережі Інтернет до ресурсів/сервісів сторінок у соціальних месенджерах: “facebook.com/webmoney”, “twitter.com/webmoney_ru”, “telegram.me/webmoney” та facebook.com/qiwirussia”, “instagram.com/qiwi_russia”, “twitter.com/qiwirussia”.
З повагою
Голова Ради Асоціації Т.В. Попова
KPI_TelPU2021#1