Яким бачить ринок платного телебачення в Україні FOX NETWORKSGROUP і як компанія планує розвивати його в майбутньому ─ успішним досвідом з учасниками конференції «Pay TV in Ukraine-2016: UP & UP», що стане частиною Міжнародного форуму KIEV MEDIA WEEK, поділиться Генеральний менеджер в Північно-Східній Європі компанії Fox NetworksGroup Родіон Принцевський. Монетизація контенту в умовах трансформації телеком-ринку стане основною темою третьої панельної дискусії конференції. Pay TV in Ukraine-2016: UP & UP організована Телекомунікаційною палатою України за підтримки Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення.
«Участь в Pay TV in Ukraine-2016: UP & UP ─ це можливість розповісти про досвід нашої компанії на інших ринках та можливість обговорити різні варіанти розвитку галузі в Україні. Чи залишиться платне телебачення в Україні на початковому етапі розвитку, чи, можливо, покаже стрімкий ріст вже найближчим часом?! Для нас це хороша нагода побачити, в якому напрямку планують рухатись основні гравці та зрозуміти їхню логіку» ─ говорить Генеральний менеджер в Північно-Східній Європі в компанії FoxNetworks Group Родіон Принцевський.
Родіон Принцевський – Генеральний менеджер в Північно-Східній Європі в компанії Fox Networks Group. В мас-медіа працює 15 років. Родіон розпочав кар’єру в 2001 році на радіостанції в США помічником менеджера з виробництва. Після повернення в Україну він працював ведучим та журналістом в кількох київських телекомпаніях, пройшов стажування в компанії SigmaBleyzer. В 2003 році запустив авторський телевізійний проект «Євросерія» на каналі М1, за який в 2005 році його номіновано на премію «Телетріумф» в категорії «Репортер». Після закінчення проекту працював консультантом-стажером на Баварському громадському радіо в Мюнхені (Bayerisher Rundfunk). Потім став менеджером проектів в Central European Media Enterprises в Лондоні, яка на той момент була власником компанії «Студія 1+1». З 2008 по 2010 роки Родіон очолював канал «1+1 International». Далі він обіймав посади менеджера дистрибуції в Північно-Східній Європі в компаніїDiscovery Communications (канали Discover, Animal Planet, TLC, та інші) та директора українського представництва компанії. З 2013 року почав роботу в Fox Networks Group (канали FOX, National Geographic, NatGeo Wild, Fox Life, BabyTV, та інші). Наразі Родіон відповідає за дистрибуцію каналів в Україні, Литві, Латвії, Естонії та Молдові, рекламу та стратегічний розвиток всіх напрямків бізнесу компанії в Північно-Східній Європі.