Новая т.н. «методика» расчета платы за доступ в г. Киеве призвана обеспечить безбедное содержание чиновников за счет операторов телекоммуникаций, а не наполнять бюджет столицы

Нова т.зв. «Методика» розрахунку плати за доступ в м. Києві покликана забезпечити безбідне утримання чиновників за рахунок операторів телекомунікацій, а не наповнювати бюджет столиці. Проект передбачає збільшення плати з 0,60 грн. за квартиру до 1,26 -3 грн. !!!

Сьогодні КП «Київжитлоспецексплуатація» (далі – КЖСЕ) презентувало проект нової Методики розрахунку плати за доступ і розміщення телекомунікаційних мереж при використанні об’єктів комунальної власності територіальної громади м.Києва.
Проект передбачає збільшення плати з 0,60 грн. за квартиру до 1,26 -3 грн. !!!

Вивчивши запропонований КЖСЕ текст Методики, Телекомпалата заявляє про неприйнятність документа в такому вигляді. Документ вимагає доопрацювання, проведення антикорупційної експертизи, юридичного редагування, а також внесення економічних категорій до змістового наповнення.

Таку позицію озвучив представник Телекомпалати Дмитро Онищенко, учасникам Круглого столу, повідомивши про наступне:

1. Методика не має логічного переліку послуг, за який передбачає КЖСЕ розраховувати плату. Документ рясніє різного роду послугами, які не мають відношення до процесу розміщення телекоммереж оператором на інфраструктурних об’єктах.

2. КЖСЕ намагається підмінити поняття і терміни, наприклад, що можна включити в поняття «моніторинг» повноваження на видачу ТУ, узгодження робочих проектів, здійснення технічного нагляду і т.д. ТелПУ вважає це неприпустимим, так як кожні дії мають чітке законодавче регулювання (Закон «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про архітектурну діяльність», ПКМУ «Про авторський і технічний нагляд під час будівництва об’єкта архітектури»), правове визначення їх поза категорії «моніторинг». Наприклад, законодавство не вимагає узгодження робочого проекту, здійснення технічного нагляду та ін.

3. Перелік операційних витрат, статей калькуляції які передбачається використовувати для розрахунку ціни послуг КЖСЕ, містить пункти, які жодним чином не стосуються процесу розташування телекоммереж на об’єктах комунальної власності. Оператори змушені оплачувати працівникам КЖСЕ транспорт, паливо до нього, соціальні заходи працівників, витрати на навчання працівників тощо.

4. На операторів, а фактично на споживачів телекомунікаційних послуг, покладається обов’язок забезпечувати не тільки функціонування КЖСЕ, але і його прибутковість діяльності, компенсацію інвестиційних витрат.

Учасники Круглого столу, в тому числі і представники КЖСЕ, погодилися доопрацювати документ. Телекомпалата, займаючи активну позицію щодо концепції такого документа, буде всіляко сприяти прийняттю Методики виключно в межах правового поля, вимагаючи належного економічного обґрунтування кожного коефіцієнта і статті витрат.