8 вересня в рамках медіафоруму також пройшла конференція «PayTV in Ukraine-2015: Модель ринку майбутнього». В ході конференції вперше відбувся публічний діалог між провайдерами ринку платного телебачення і представниками медіагруп. Провідні фахівці галузі обговорили питання про найбільш ефективні рішеннях для побудови здорових бізнес-відносин всередині системи «платні ТВ-медіа».
В рамках дискусійної панелі виступили генеральний директор компанії ВОЛЯ Джордж Жембері, генеральний директор компанії Viasat Оксана Ферчук, директор з маркетингу онлайн-кінотеатру MEGOGO Іван Шестаков і президент компанії ВОЛЯ Сергій Бойко. Додатково в конференції взяли участь представники українських та міжнародних телевізійних груп – старший віце-президент Discovery Networks в Північно-Східній Європі Ольга Паскін, старший директор каналів Discovery Networks в Північно-Східній Європі Григорій Лавров і старший віце-президент з продажу компанії EUTELSAT Апостолос Тріантафіллоу, директор з маркетингу і PR FILM.UA Group Поліна Толмачова і глава StarLightMedia Володимир Бородянський.
Одним з основних акцентів конференції став перехід українського телевізійного ринку на цифрове мовлення. Володимир Бородянський заявив про повну готовність кодувати канали медіагрупи якщо не в складі ефірної платформи, що заборонено законодавством, то, в крайньому випадку, супутникової.
Володимир Бородянський був незадоволений тим, що представники оператора Viasat не хочуть йти назустріч і заводять ситуацію в глухий кут, закликаючи залучити до процесу «Зеонбуд». Але Оксана Ферчук, генеральний директор Viasat, відповіла, що готова розглядати дану можливість.
Повний фотозвіт заходу
https://kievmediaweek.com/ru/photoarchive/2015/paytv