MEGOGO запускает собственные «телеканалы»

Найбільший відео-сервіс для російськомовної аудиторії MEGOGO розширює лінійку ТВ-продуктів і запускає власні інтерактивні канали.

За більш ніж 3,5 роки роботи онлайн-кінотеатр MEGOGO накопичив істотну медіатеку і ретельно вивчив потреби аудиторії, якої на сьогодні налічується близько 32 млн унікальних користувачів на місяць.

Інтерактивні канали MEGOGO виглядають як звичні телеканали, тільки в їх програмі передач прямо зараз можна подивитися будь-який фільм або телепередачу з програмної сітки, адже він вже збережений в бібліотеці відео-сервісу. “Канали MEGOGO – це, по факту, плейлисти з VOD-контенту, завдання яких – вирішити проблему вибору контенту – користувач просто вибирає один з тематичних каналів, а вже там точно щось цікаве і, що важливо, в HD-якості, що рідкість для класичного телебачення “, – розкриває задум директор по маркетингу MEGOGO Іван Шестаков.

На першому етапі MEGOGO представив 8 каналів:

• [M] Кинохит HD
• [М] Комедия HD
• [М] История HD
• [М] Динамика HD
• [М] Драма HD
• [М] Романтика HD
• [М] Ужасы HD
• [М] 3D HD.

MEGOGO запускает собственные «телеканалы»

MEGOGO запускает собственные «телеканалы»

MEGOGO запускает собственные «телеканалы»

Надалі кількість інтерактивних каналів зросте. Уже найближчим часом з’явиться п’ять телеканалів додатково, в тому числі з серіальним, дитячим і новинним контентом.

Зокрема, розробники планують охопити аудиторію “поза телевізором”, молоде покоління, яке практично не дивиться телевізійні ефіри і весь відео-контент споживає виключно в інтернеті.

Першими доступ до інтерактивних каналів MEGOGO отримали власники телевізорів LG Smart TV і всі користувачі веб-версії платформи. Однак уже в найкоротші терміни інноваційний сервіс буде відкритий для користувачів смартфонів і планшетів і в самий найближчий час – усіх брендів “розумних” телевізорів і інших пристроїв.

Так як власні інтерактивні телеканали MEGOGO будуть доступні на будь-яких пристроях, підключених до інтернету, який має на увазі інтерактивність (зворотний зв’язок з користувачем), то цей проект – базис для подальшого розвитку нового покоління телевізійних продуктів, коли користувачі зможуть не тільки бути глядачами, а й брати участь в дійстві на екрані телевізора, комп’ютера або мобільного пристрою. Відповідні проекти вже розробляються в MEGOGO.

“Якщо конкурс, то голосувати. Якщо гра, то спілкуватися між собою. Якщо новини, то більше супутньої інформації. Якщо магазин, то з можливістю купити. І багато чого іншого. Але для цього потрібен буде відповідний контент, який буде готуватися, коли аудиторія підтягнеться і звикне”, – ділиться планами пан Шестаков.

Сьогодні над проектом працює та ж команда MEGOGO, що і запускала TV розділ сервісу. Разом з тим для роботи нових інтерактивних каналів в профгрупа увійшли і програмні директори, в задачах яких – поступово перевести існуючу аудиторію на інтерактивне телебачення, засноване на плейлистах і відео за запитом і залучити нових користувачів, запропонувавши їм унікальні сервіси та контент, відмінні від існуючих відео -платформи.

На відміну від класичних телеканалів, в MEGOGO обіцяють, що довгих рекламних блоків тут не буде. “Наше завдання – створити комфортні умови для глядача і не відволікати його від фільмів. Реклами тут або зовсім не буде, або буде в мінімальній кількості – на порядок менше, ніж на звичних телеканалах “- підсумовує Іван Шестаков.

Інтерактивні канали включені в усі телевізійні пакети MEGOGO TV, нарівні з національними телеканалами. Додаткова плата за доступ до інтерактивних каналах не передбачена.


MEGOGO – мультиекранний сервіс і перший легальний онлайн-кінотеатр, який відкрився в 15 країнах пострадянського простору. Працює з листопада 2011 року. В кінці 2012 року став доступним в усьому світі. Каталог ресурсу – близько 75 тисяч одиниць відео-контенту: художні та документальні фільми, мультфільми, серіали, ТВ-програми та шоу, трансляції спортивних і культурних подій, музичні кліпи; мовлення локальних і міжнародних телеканалів (розділ MEGOGO TV). В Україні, СНД, Балтії та Грузії ресурс також доступний на iPad / iPhone, телефонах і планшетах Android, телевізорах LG, Samsung, Panasonic, Sony, Philips і Toshiba з функцією Smart TV, HD медіа-приставках, для яких були розроблені і випущені спеціальні додатки.