«Viasat», «Воля» и MEGOGO объединились для создания прозрачных условий на рынке платного ТВ

Згідно рішення загальних зборів Телекомунікаційної палати України, до складу якого входять такі великі провайдери як “Viasat” і “Воля”, в число дійсних членів Асоціації включено MEGOGO – провідний онлайн-кінотеатр України, країн Балтії та СНД. Разом з тим ТелПУ представила завдання на 2015 рік.

Асоціація “Телекомунікаційна палата України” – добровільна недержавна неприбуткова організація, об’єднання юридичних осіб, що створене з метою розвитку в Україні сфери телекомунікацій, програмних послуг, представництва та захисту спільних інтересів своїх членів. Палата об’єднує юридичних осіб, що діють на ринку платного телебачення – операторів телекомунікаційних мереж, провайдерів програмних послуг та їх об’єднання.

MEGOGO – мультиекранний сервіс і перший легальний онлайн-кінотеатр, який відкрився в 15 країнах пострадянського простору. Працює з листопада 2011 року. В кінці 2012 року став доступний в усьому світі. Сьогодні його щомісячна аудиторія – 32 млн. Унікальних користувачів, каталог ресурсу понад 75 тис. одиниць відео.

MEGOGO активно займається соціальними ініціативами, виступаючи партнером і меценатом на різних кіно-, медіа-, інтернет- та культурно-громадських заходах. Компанія виступає за формування прозорих і ефективних правил розвитку телеком-ринку України, що і послужило метою вступу в ТелПУ.

За словами Івана Шестакова, директора з маркетингу MEGOGO, представникам ринку важливо виробити спільну позицію в побудові відносин з правовласниками. “Створити передумови для передбачуваності законодавства України та впровадити принципово нову базу регулювання галузі. Це і є завдання ТелПУ “, – підкреслює Іван Шестаков.

Думка Івана підтримують і інші гравці ринку, учасники ТелПУ.

Представник дійсного члена Асоціації, Президент компанії «Воля» Сергій Бойко називає головною проблемою – нерівні умови на ринку, що проявляються у вибірковому підході до різних суб’єктів господарювання. “Ще одна проблема – відсутність дієвої боротьби з піратством; люди не платять за контент не тому, що не хочуть, а тому, що є можливість не платити. Саме тому ми повинні об’єднуватися для досягнення спільної мети. У 2015 році провайдери зможуть знайти можливість інвестувати в розвиток власних мереж тільки за умови, що держава буде виконувати декларований курс на дерегуляцію та боротьбу з корупцією “, – говорить Сергій Бойко.

Оксана Ферчук, директор Viasat Україна, також вважає за необхідне боротися з відсутністю культури споживання контенту. “Сюди відносяться і піратство, і« андеррепортінг », коли кабельні оператори традиційно занижують кількість абонентів. Саме для припинення таких проблем операторам необхідно об’єднувати зусилля “, – акцентує Оксана Ферчук.

Нагадаємо, мета діяльності Телекомпалати – зробити ринок платного ТБ прозорим, з рівними умовами ведення бізнесу для всіх його учасників.

Так, на 2015 рік Асоціація ставить такі завдання:
1. Скасувати ліцензування діяльності з надання послуг платного телебачення.
2. Легалізувати надання доступу до «дорослого» контенту.
3. Домовитися з регулятором і правовласниками про однакові підходи до провайдерів, незалежно від того, яку технологію вони використовують.
4. Збільшити частку абонентів платного ТБ за рахунок відтоку користувачів нелегальних супутникових та інтернет-платформ.

Асоціація «Телекомунікаційна палата України» стане основним інструментом для ведення комунікацій з політиками, держслужбовцями та експертами галузі.

Протягом 2015 року Асоціація планує взяти активну участь в ряді індустріальних заходів, зокрема KievMediaWeek і TelcoTrends. Крім того, вона завжди відкрита для журналістів, тому для досягнення поставлених завдань буде широко залучати ЗМІ і формувати в суспільстві всіма можливими способами позитивне ставлення до легального споживання контенту.