Отже, друзі, продовжуємо ділитися деталями нашого експерименту і сьогодні познайомимо Вас з першою «антигравітаційною командою», яка отримала досить складне і неоднозначне завдання – розібратися з питанням чи потрібен нашій галузі єдиний конвергентний та незалежний регулятор.

Погодьтесь, досить непросте питання дісталося тендітним, але надзвичайно завзятим красуням Валерії Дяченко, Вікторії Трощенко, Наталії Чудовській та Анні Новак.

Як пояснили дівчата, назва команди «Інь Янь» символізує гармонізацію відносин між регулятором та ринком, якому все ж-таки потрібен регулюючий орган, що об’єднає дві сторони однієї галузі. До речі, про корону на логотипі дівчата теж не забули J

Після двадцяти хвилинного «мозкового штурму» капітан команди Валерія Дяченко розпочала презентацію результатів колективної роботи з фрази: «Наша юна команда вирішила здійснити наступні кроки..».

На думку дівчат, перший крок з боку держави – це впровадження стратегії єднання та розвитку операторів, провайдерів та медіа, у тому числі – розробка сучасної законодавчої бази. Також держава повинна забезпечити відкритий діалог з суспільством, побудувати взаємовідносини з бізнесом за принципом «кнута и пряника»: чесним провайдерам – преференції та цукерки, нечесним – 10 років в’язниці або розстріл (ох, ці суворі дівчата..)

А що ж на думку команди повинен робити ринок? Капітан команди рекомендувала учасникам телеком-медіа галузі:

– Заключити «Меморандум джентльменської роботи на ринку»;

– Узгоджено використовувати спільну телеком-інфраструктуру;

– Також налагодити діалог з суспільством;

– А також брати активну участь у роботі єдиного регулятора, допомагаючи йому оперативно та професійно реагувати на безперервні зміни телеком-медіа індустрії.

А яку роль для суспільства підготували «Інь Янь»? Отже, пролунали досить сміливі та неординарні ідеї:

– Суспільство повинне мати право на тестування послуг провайдерів (щодо якості послуг, вразливості перед хакерськими атаками, тощо);

– Суспільство має право впливати на обрання регулятора та голосувати за кращого оператора телеком-послуг;

– І на останок, дівчата запропонували офіційно збільшити кількість вихідних днів для суспільства (не були б то дівчата)

Телекомпалата щиро дякує нашій першій жіночій команді за драйв, креативні ідеє та… зрозумілий почерк!

Далі буде не менш цікаво, не втрачайте пильності і слідкуйте за нашими новими публікаціями!