Проєкт був реалізований протягом 5 місяців. Головне його завдання – до початку липня 2020 року об’єднати 162 магазини мережі Фокстрот по всій Україні якісним високошвидкісним інтернетом на швидкості 50 Мбіт/с, забезпечивши при цьому єдиний рівень SLA.
Завдяки широкому волоконно-оптичному покриттю «Датагруп» у межах проєкту вдалося забезпечити підключення максимальної кількості точок у мережі «Датагруп», надавши при цьому послуги максимальної якості. Результат – забезпечення магазинів і офісів послугами інтернет-зв’язку в усіх точках мережі за допомогою волоконно-оптичних каналів (з основним каналом 2 Гбіт/с у Києві), мінімізація ризиків падіння каналів, зменшення простою, поліпшення якості та стабільності роботи внутрішніх інформаційних систем.
«Магазини мережі Фокстрот розташовані приблизно в 100 містах України, тобто не тільки в усіх обласних, але й у районних центрах. Таким чином, отримати послуги з надання доступу в інтернет під ключ від однієї компанії – це питання не тільки зручності з точки зору управління, але також надійності та економії. Ми дійсно пишаємося, що є компанією № 1 в Україні, яка може реалізовувати проєкти подібного рівня і складності», – коментує Ірина Близнюк, директор департаменту корпоративних продажів компанії «Датагруп».
«Перш ніж зробити пропозицію щодо побудови каналів зв’язку, ми проаналізували всі потреби і завдання клієнта за даним проєктом, визначили терміни й параметри та сформували кілька ексклюзивних пропозицій. Крім того, важливу роль зіграла і наша репутація лідера, а також позитивні відгуки численних партнерів із різних секторів бізнесу (роздріб, банківська сфера тощо), високий професіоналізм технічної та комерційної команди. У результаті клієнт нам довірив реалізацію проєкту під ключ, а ми відповідно до визначених строків виконали всі пункти договору», – коментує В’ячеслав Костюченко, фахівець департаменту корпоративних продажів «Датагруп».
Олександр Товстенко, керівник відділу телекомунікацій департаменту ІТ ГК Фокстрот, назвав важливим фактором під час вибору телеком-партнера наявність власних бригад інженерів, які оперативно реагують і усувають аварії, заздалегідь повідомляють про простої або модернізацію мережі. «У результаті побудовано єдину мережу каналів передачі даних за технологією MPLS, оптимізовано операційні витрати на обслуговування мережевої інфраструктури, зменшено ризики простоїв і падінь послуг, що загалом поліпшило взаємодію між центральними та регіональними офісами, підвищило ефективність бізнес-процесів компанії», – зазначає Олександр.
«Завдяки співпраці з «Датагруп» Фокстрот вирішив основне завдання щодо одержання якісних інтернет-послуг, отримав індивідуальний рівень SLA, хорошу технічну підтримку і сервіс з одних рук. І все це за оптимальними тарифами. Я впевнений, що наявність надійного інтернет-з’єднання стане важливою складовою в комплексі змін, що проводяться в бізнес-процесах компанії, і впровадженні нових послуг у мережі», – резюмує директор мережі Фокстрот Олексій Зозуля.