Протягом трьох місяців професійні об’єднання провайдерів програмної послуги спільно з представниками ключових гравців ринку платного телебачення обговорювали майбутні перспективи Pay TV в Україні.
Результатом довготривалих обговорень став проект Стратегії розвитку платного телебачення України. Зміст документу зосереджений довкола практичних механізмів стабілізації ринку і забезпечення розвитку сфери платного телебачення в Україні. Беручи до уваги сучасні тенденції розвитку інформаційного простору України та вимоги демократичного суспільства, група експертів напрацьовала проект Стратегії з урахуванням необхідності в ефективній протидії піратству, випадків недобросовісної конкуренції та переходу глядачів до піратських та інших систем телебачення, які існують поза державним наглядом.
Особливу увагу представники ринку звернули на можливість збереження балансу між платною і безоплатною моделями телевізійного бізнесу, на зменшення негативних і посилення позитивних наслідків впливу нових стейкхолдерів Рay TV. За результатами обговорення були розроблені пропозиції вдосконалення умов розвитку вітчизняного Рay TV для профільних об’єднань провайдерів, медіа, для Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення та депутатів Верховної Ради України. До документу додається перелік заходів, які автори Стратегії пропонують зробити вже у цьому році. Найближчим часом у планах – обговорення Стратегі у більш широкому професійному колі: в Національній раді, на численних майданчиках галузевих заходів, а також існує пропозиція до провідних українських мовників провести спільний Круглий стіл з питань можливої реалізації Стратегії.
В обговоренні тексту Стратегії взяли участь:
– від Асоціації правовласників та постачальників контенту – Наталія Клітна,
– від Телекомунікаційної палати України – Анна Новак,
– від Інтернет Асоціації України – Костянтин Жакун,
– від Асоціації «Укртелемережа» – Тетяна Зачипиленко,
– від Спілки операторів телекомунікацій Одеси й Одеської області – Станіслав Ясиневич,
– від Всеукраїнської асоціації операторів кабельного телебачення і телеінформаційних мереж – Галина Полхович,
– від Спілки кабельного телебачення України – Олександр Швець,
– від компанії Triolan – Максим Кравчук,
– від компанії Ланет – Дмитро Ганзенко.
Цим повідомленням учасники ініціативної групи оприлюднюю проект Стратегії і закликають усіх зацікавлених осіб долучатися до його обговорення.
Телекомпалата України сподівається, що згаданий документ не залишиться текстом на папері, а дійсно стане Дорожньою картою для ринку платного телебачення в України!
KPI_TelPU#2 KPI_TelPU#5