“… Сандра Крауіня, директор з маркетингу компанії «Воля»:
– Процес кодування супутника не вплинув на нашу абонентську базу за останні два місяці. Ми пов’язуємо це з тим, що з 4 млн домогосподарств, які до 28 січня 2020 року користувалися вільним супутниковим сигналом, до кабельних провайдерів перейшли або ще перейдуть тільки 10% (приблизно 320 тис. домогосподарств). Ця кількість абонентів «розмилася» між понад 400 кабельними операторами в Україні. Цей обсяг не може значно вплинути на ринок Pay TV України. Однак невелике зростання ринку платного телебачення ми все ж можемо прогнозувати…”
“… Володимир Олексієнко, директор ТОВ «Контент трейдінг» («Тріолан»):
– Перетік абонентських баз має певну інертність. Найкраще підсумки підбивати за результатами першого кварталу. Думаю, що більшість тих, хто дивився безкоштовний супутник, не вирішували питання з переходом на інші технології завчасно. І 28 січня – це відправна точка для переходів. Статистики, хто саме з абонентів супутника підключився до «Тріолану», у нас немає. Але за результатами грудня та січня бачимо, що відбувається планомірний відтік абонентів, який характерний для кабельних провайдерів. Це стійка тенденція останніх років: усі переходять або в Т2 (якщо не можуть платити), або в ОТТ як у більш технологічний вид…”
Перейти до повного тексту публікації (сайт Інтернет-видання «Детектор медіа»)