15 травня в Національній раді України з питань телебачення і радімовлення відбулось підписання представниками бізнесу Меморандуму про захист неповнолітніх при наданні програмних послуг.

Бизнес и медиа - регулятор объединили усилия в вопросе защите несовершеннолетних от просмотра взрослого контента

Бизнес и медиа - регулятор объединили усилия в вопросе защите несовершеннолетних от просмотра взрослого контента

Бизнес и медиа - регулятор объединили усилия в вопросе защите несовершеннолетних от просмотра взрослого контента

Головною метою прийняття документу є забезпечення всіма учасниками ринку програмних послуг дотримання європейських принципів поширення програмних послуг, які можуть завдати шкоди фізичному, психічному чи моральному розвитку дітей та підлітків відповідно до Директиви ЄС про аудіовізуальні медіа-послуги.
Підписуючи Меморандуму, бізнес взяв на себе обов’язок здійснити всі належні заходи для того, щоб телевізійні програми не містили будь-яких елементів, здатних істотно зашкодити неповнолітнім, зокрема порнографію і безпідставне насильство.

Крім того, членами Телекомпалати України – компаніями Воля, Megogo, і Viasat – підтримано і жорсткість норм, передбачених на даний момент законодавством України (трансляція тільки з 23:00 до 6:00 або кодований доступ – ст. 62 Закону «Про телебачення і радіомовлення “), а саме:

  • обов’язок попередити споживача про необхідність обмеження перегляду програм неповнолітніми;
  • інформувати споживачів про можливість замовлення такої послуги без включення в повідомлення відео- і звукових фрагментів програм, будь-яких зображень і текстів, які можуть зашкодити розвиткові неповнолітніх;
  • обов’язок не рекламувати такі програми і не надавати до них доступ безкоштовно.

Підписання такого Меморандуму – це новий крок регулятора і соціально відповідального бізнесу, який став прикладом злагодженої роботи для досягнення однієї мети – забезпечення моральної сторони трансляції специфічного контенту, а саме захисту неповнолітніх від перегляду еротичного контенту.

Таким чином, можна сказати, що бізнесом вжито всіх належних заходів для захисту неповнолітніх від перегляду дорослого контенту.