Телекомпалата України звернулася до Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення щодо необхідності вилучити з телевізійної ротації (тобто, з категорії «соціальна реклама») відеоролик ТОВ «Зеонбуд» як такий, що не відповідає критеріям соцреклами та вводить в оману глядачів.

Перша хвиля переходу країни з аналогового на цифровий стандарт мовлення запланована вже на кінець березня, а згаданий відеоролик не надає чітку інформацію щодо дати початку відключення аналогу та не перелічує усі альтернативні способи отримання цифрового телебачення.

Крім того, Телекомпалата України звернулася також до Антимонопольного комітету України та Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів відносно того, що своїм відеороликом компанія Зеонбуд вводить в оману споживачів та тим самим створює неправомірні переваги у конкуренції для вказаного підприємства, що прямо суперечить вимогам Законів України «Про рекламу» та «Про захист від недобросовісної конкуренції».

На скільки відомо, на разі відзнято альтернативні рекламні відеоролики, які більш доцільно вважати соціальною рекламою у зв’язку з тим, що їх сюжет більш конкретно наголошує населенню про перехід на цифрове телебачення, перелічує усі можливі варіанти перегляду телепрограм в цифровому форматі, а саме: в пакетах операторів кабельного, супутникового та інтернет-телебачення, що важливо, без придбання додаткового спеціального обладнання.

З огляду на це, Телекомпалата України пропонує Нацраді переглянути статус поточного відео-ролика ТОВ «Зеонбуд» про цифрове телебачення «Т2» та позбавити його статусу соціального. А в Антимонопольного комітету України та Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів просить вжити заходів в межах своєї компетенції щодо припинення розповсюдження недобросовісної реклами ТОВ «Зеонбуд» на телебаченні.

KPI_TelPU#5