Ось так поступово ми переходимо до розповіді про наших антигравітаційних переможців 🙂

Як ви здогадалися, креативні «Крєндєля» стали лідерами нашої гри за кращу командну роботу. А ми нагадуємо імена наших «геймерів»: Елліна Шнурко-Табакова, Андрій Булавін, Євген Василенко та капітан команди Вадим Сидоренко. Кренделі мали впоратися з непростою загадкою: як телеком-ринку перейти від жорсткого демпінгу до маркетингових смаколиків.

В перші хвилини виступу нас відразу попередили, що за свою гру кренделі повинні отримати вигоду – ось як виглядає справжній бойовий дух, ймовірно він і допоміг їм виграти 🙂

А тепер про гру: на сам перед, кренделі одноголосно стверджують, що демпінг – це погано, і пропонують такий «рецепт» переходу ринку до «випікання маркетингових смаколиків»:

  1. Провайдер повинен:

а) проаналізувати історію демпінгу та, врешті-решт, підняти ціни на власні послуги!

б) створити союз з інвесторами → здійснити аудит демпінгуючих провайдерів → викупити їх бізнес за заниженою ціною (як то люблять «закоренілі демпінгувальники»);

в) навчитися з розумом підходити до пакетування послуг, приховуючи їх собівартість (за сценарієм тут потрібно уявити хижу посмішку з підморгуванням).

  1. Держава повинна:

а) не заважати розвитку здорової конкуренції;

б) «приглядати» за рівними умовами для всіх гравців телеком-ринку;

в) стати ініціатором прозорих «Антидемпінгових розслідувань» (щось нам підказує, що префікс «анти» стане хітом сезону…)

  1. Суспільство (бізнес-асоціації) повинне:

а) проводити регулярні PR-кампанії, під час яких розповідати демпінгові жахіття про «стіну ганьби» для провайдера і «стіну страждань» для споживача;

б) контролювати рівень прозорості роботи держави;

в) побудувати систему освіти для провайдерів: як ефективно та креативно продавати свої послуги. На думку Вадима Сидоренка, більшість провайдерів практикують демпінг лише тому, що не знають про альтернативні методи приваблювання нових та утримування старих клієнтів.

Своїм виступом Вадим Сидоренко зірвав овації, а команда «Крєндєля» – ящик шампанського, яким одразу ж всі відсвяткували «солоденьку» перемогу!

Сподіваємося, що кожен, хто прочитав цей допис, зробить для себе певні висновки. А ми з радістю чекатимемо наших кренделів в майбутньому сезоні гри «Антигравітація»!