А ми продовжуємо серію публікацій першого глобального воркшопу Антигравітація. І сьогодні до Вашої уваги не менш цікава гра команди «Градієнт». Нагадуємо: капітан команди – Олександр Федієнко, учасники команди – Антон Дюрингер, Олександр Усачов та Олексій Леваненко. Задача команди – знайти відповідь на питання «Гігієна ринку: що нам дасть знищення “чорних гравців” та відбілювання “сірих провайдерів”?».

Отже, чому команда зупинилась на назві «Градієнт»? Як пояснив Антон Дюрингер, не існує абсолютно білих чи чорних провайдерів, а капітан команди Олександр Федієнко доповнив припущенням, що не лише від оператора залежить його «забарвлення», а й від правового поля, яке змінюється на стільки швидко, що в період адаптації нового законодавства оператор знаходиться за межами цього правового поля.

За правилами гри команда «Градієнт» також мала підготувати список рекомендації державі, бізнесу та суспільству, що допоможуть «відбілити» темних провайдерів.

Тож, на думку команди, суспільство (маються на увазі громадські організації та галузеві асоціації) повинне виступати гарантом цивілізованих та прозорих відносин між владою та бізнесом.

Провайдерам «Градієнт» порадив приділити більшу увагу штатним працівникам, адже «кадры решают все» 🙂 Добросовісні співробітники та стабільна якісна робота компанії мають безпосередній вплив на позитивний імідж компанії, що в свою чергу впливає на ріст клієнтів.

Держава ж має створити інноваційну законодавчу базу для прозорої діяльності телеком-операторів. Проте ринок телекомунікацій повинен отримати щонайменше два роки для імплементації цих змін. Також на ринку повинні бути чіткі правила гри, функція контролю за виконанням правил закріплена за державою. При цьому пропонується паралельно ввести поняття персональної відповідальність чиновників за виконання контролюючих функції, мінімізувавши вірогідність зловживання службовим становищем.

Підсумовуючи виступ капітана команди Олександра Федієнка, напрошується такий висновок: наша галузь стане процвітати у тому випадку, коли не лише телеком і медіа регулятор об’єднаються, а й коли бізнес-країна-суспільство стануть партнерами: провайдер сплачує податки (таким чином фінансуючи державу), влада піклується про чесні правила гри на ринку, а бізнес-асоціації будують «місток» взаєморозуміння та взаємодії влади і бізнесу. І лише тоді сірі провайдери втратять сенс у сірому забарвленні перейдуть на світлу сторону добра J

Ми щиро дякуємо нашій команді «Градієнт» за досить практичні ідеї та бажаємо не втрачати запалу для їх реалізації!